دانستنی های جنسی | آموزش روابط زناشویی

دانستنیهای شب اول زفاف دانستنیهای زناشویی همراه با عکس دانستنیهای زناشویی دوران عقد دانستنیهای زناشویی pdf دانستنیهای زندگی دانستنی های قبل از ازدواج آموزش روابط زناشویی در دوران عقد آموزش روابط زناشویی تصویری

دانستنی های جنسی | آموزش روابط زناشویی

دانستنیهای شب اول زفاف دانستنیهای زناشویی همراه با عکس دانستنیهای زناشویی دوران عقد دانستنیهای زناشویی pdf دانستنیهای زندگی دانستنی های قبل از ازدواج آموزش روابط زناشویی در دوران عقد آموزش روابط زناشویی تصویری

سوالاتی که باید از متخصص زنان بپرسید

سوالاتی که باید از متخصص زنان بپرسید

اگرچه بیشتر خانم ها تصور می‌کنند درباره قاعدگی اطلاعات کافی دارند، ولی مواردی هست که خیلی از آنان درباره‌اش بی‌اطلاع‌اند و همیشه ممکن است در این خصوص، اتفاقاتی بیفتد که تا کنون با آن مواجه نشده باشند. این مطلب، شما را با رایج‌ ترین پرسش‌هایی که خانم ها درباره قاعدگی از پزشک متخصص زنان و زایمان می‌پرسند، آشنا می‌کند.
تصویر مرتبط
امروزه بسیاری ازخانم ها بدون مراجعه به متخصص زنان رابطه زناشویی برقرار می کنند که درواقع می توان گفت این از اشتباهات رایج زنان است ، به همین خاطر ریسک بیماری های زنان افزایش میابد. متخصصان زنان و زایمان تنها برای گفتن اینکه چه کار کنید و ازچه روشی برای باردار شدن نیستند بلکه می توانید با آنها در رابطه با درد در ناحیه واژینال ، مثل عفونت ، درد غددپستان و تشخیص سرطان استفاده کنید.سوال از متخصص زنان
  
مراجعه نکردن افراد به پزشک دلایل متعددی مثل ترس ،خجالت ،مشکلات اقتصادی دارد با این حال مراجعه به پزشک برای کنترل سلامتی مهم است و تنهابه پرسیدن سوال محدود نمی شود .
زنان معمولا از نوع قاعدگی ، مصرف قرص های ضدبارداری ، ترشحات ، بارداری نگران هستند به همین خاطر لیستی از سوال های مهمی که باید از متخخص بپرسید تهیه کنید و هنگام مراجعه آنها را مطرح کنید ؛ به مهم ترین این سوالات در ادامه این بخش از سلامت جنسی نمناک اشاره خواهیم کرد.
سوال از متخصص زنان

رایج ترین سوالات از متخصص زنان 

درطول مراجعه به پزشک هرگونه سوالی که به سلامتی مرتبط می شود بپرسید به یاد داشته باشید درهمه ی خانم ها نشانه ها و درمان متفاوت است پس پاسخ متخصص برای دوست یا خواهرتان برای شما مناسب نخواهد بود. سوالات به شرح زیر است :
 
 آیاقرص های ضدبارداری موثراست ؟
یکی ازترس های بزرگی که همه ی افراد دارند شروع کردن روش های جدید ضد بارداری است بیشترین روشی که استفاده می شود قرص های ضد بارداری است.درحال حاضر باتکامل فناوری و پیشرفت های پزشکی میلیونها روش برای استفاده وجوددارد اما در نهایت باید بدانید که قرص های ضد بارداری برای زنان خوب است و هیچ گونه عوارضی ندارد.
 
 مزایا ومعایب آی یو دی و دیافراگم زنانه چیست ؟
یکی از رایج ترین روشهای جلوگیری از بارداری آی یو دی است ، زنان برای جلوگیری ازبارداری تمایل به استفاده از آن دارند اما نه همه ی زنان چرا که به نظر آنها راهی چندان مطمئن نیست. دیافراگم زنانه یکی دیگر از راههای جلوگیری از بارداری است که باید قبل از مقاربت برای جلوگیری ازبارداری گذاشته شود و با روان کننده اسپرم کش به منظور جلوگیری ازبارداری آغشته می شود  به طوری که واژینال تحریک نمی شود و عوارضی نیز ایجاد نمی کند .درست عمل کردن آن بستگی به نحوه قراردادن آن دارد قبل از اینکه آن را استفاده کنید به پزشک مراجعه و با آن مشورت کنید البته سیستم بدنی زنان بایکدیگر متفاوت است و این روش برای همه ی خانم ها یکسان عمل نمی کند.
  سوال مهم از متخصص زنان و زایمان برای دختران. اگرچه بیشتر خانم ها تصور می‌کنند درباره قاعدگی اطلاعات کافی دارند، ولی مواردی هست که خیلی از آنان درباره‌اش بی‌اطلاع‌اند و همیشه ممکن است در این خصوص، اتفاقاتی بیفتد که تا کنون با آن مواجه نشده باشند. این مطلب، شما را با رایج‌ ترین پرسش‌هایی که خانم ها درباره ...

سایت متخصص زنان

سوال از متخصص زنان و زایمان

جراحی زنان و زایمان

پزشک زنان و زایمان

رشته پزشکی زنان و زایمان

پزشکی زایمان

بیماری های زنان و زایمان

سوال از دکتر زنان در تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد